تور تایلند
تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند

رود ماناوگات در آنتالیا

 

ماناوگات در سال ۱۹۱۳ یکی از روستاهای جمهوری ترکیه بود. این سرزمین عجیب و زیبا آبشاری زیبا دارد که دیدن آن خالی از لطف نمی باشد.این آبشار ماناوگات نام داردو در ۴ کیلومتری شمال ماناوگات واقع شده است.آبشارهای ماناوگات گر چه دارای ارتفاع بلندی نیستند اما آب شیری رنگ و کف آلود آن با قدرت هر چه تمامتر  با صخره ها برخورد کرده و صحنه های زیبائی را بوجود می آورد.وجود آبشارها ، باغات چایی و رستورانها ، این منطقه را به محلی دلپذیر و استراحتگاهی خنک خصوصاً بعد از یک روز گردش و تفریح در آنتالیا در تور ترکیه تعطیلات تیر 94 تبدیل نموده است . در تور ترکیه تابستان 94 از آبشارهای ماناوگات آنتالیا که از جاهای تفریحی آنتالیا است دیدن کنید .گردشگران تور ترکیه تیر 94 میتوانند با قایق سواری در این آبشار لذت سفر خود را چند برابر کنند.

 

رود ماناوگات در آنتالیا

 

رود ماناوگات در آنتالیا

 

رود ماناوگات در آنتالیا

 

 

 

ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند این ساحل که در غرب آنتالیا واقع شده است دومین ساحل بزرک آنتالیا به شمار می رود و به نام پلاژ کنیالتی نیز در بین مردم شهرت دارد . این ساحل از سنگریزه ها سفتی پوشیده شده است ودر اطراف آن تعدای هتل ، رستوران و مناطق مسکونی نیز به چشم می خورد . این ساحل فاصله بسیار کمی تا مرکز آنتالیا دارد و فاصله آن تا بندر آنتالیا حدود سه کیلومتر می باشد .مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

 

دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور آنتالیا نوروز 94 توصیه می کنیم .این ساحل زیبا شامل یک پارک ساحلی نیز می باشد که دارای امکاناتی نظیر : بازی های مخصوص کودکان ، استخر دلفین ها ، شهرک مینیاتوری ترکیه ، کافه ، رستوران ، پارکینگ ، پارک جنگلی و ... می باشد که گردشگران تور آنتالیا فروردین 94 می توانند با وجود این امکانات اوغات خوب و راحتی را در آن سپری کنند .

 مطالب مرتبط :

ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

منطقه سیده آنتالیا

ساحل نور آنتالیا

 

 این شهر که در 18 کیلومتری آنتالیا واقع شده است از شهر های مهم و قدیمی آنتالیا به شمار می رود .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور آنتالیا نوروز 94 توصیه می کنیم .این شهر در سال 1500 میلادی محل اقامت هیتیت ها بوده است . تاتر شهرداری که در این منطقه قرار دارد دارای برجستگی هایی می باشد که این برجستگی ها را می توان در استادیوم حومه شهر نیز دید .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

 

منطقه پرج آنتالیا

منطقه پرج آنتالیا

 

مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .همچنین جاده درخت کاری شده این منطقه با زمین سنگفرش شده زیبایی خاصی به این منطقه بخشیده علاوه بر آن این منطقه دارای بازار های بزرگ و حمام عمومی می باشد که از دیدنی های این منطقه به شمار می رود و نظر بسیاری از گردشگران تور آنتالیا فروردین 94 را به خود جلب کرده است .

 منطقه پرج آنتالیا

 منطقه پرج آنتالیا

مطالب مرتبط :

منطقه پرج آنتالیا

تور رافتینگ آنتالیا

پاموک کاله (پاموک قلعه)

 

 

 

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

این خانه که در منطقه آلانیا واقع شده است در سه طبقه بنا شده و یکی از خانه های سنتی آلانیا می باشد .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این خانه از سنگ و چوب ساخته شده بر روی یک سطح متقارن قرار دارد و تمام اتاق های آن به نشیمن مرکزی منتهی می شوند . تاریخ ساخت این خانه به درستی مشخص نیست و پس از بازسازی در سال 1987 به عنوان خانه و موزه آتاتورک معرفی شده . در سال 1935 که آتاتورک به آلانیا آمده بود در این مکان برای مدتی استراحت کرد .مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

 

دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور آنتالیا نوروز 94 توصیه می کنیم .در طبقه اول این خانه تصویر ها و تعدادی از وسایل شخصی آتاتورک قرار دارد و در طبقه دوم با مبلمان اشیای سنتی تزیین شده است . بسیاری از گردشگران تور آنتالیا فروردین 94 از این موزه دیدن می کنند .

مطالب مرتبط :

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

حمام روميها آنتالیا

برج هیدیرلیک آنتالیا

این برج که یکی از جاذبه های آنتالیا می باشد توسط امپراطوری رم ساخته شده است . قدمت این برج به قرن دوم میلادی برمی گردد . مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند ارتفاع این برج به 14 متر می رسد و از آن به عنوان فانوس یا سنگر استفاده می شده است . در زمان های سلجوقی و عثمانی این برج ترمیم و بازسازی شده است . کاربرد اصلی این برج دیدبانی بوده است و بعضی معتقدند که از این برج به عنوان معبد استفاده می شده است . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند

این برج در پارکی در کنار دریا واقع شده است و دیدن آن برای مسافران تور آنتالیا فروردین 94 خالی از لطف نیست .

 مطالب مرتبط :

برج هیدیرلیک آنتالیا

اولیمپوس آنتالیا

موزه آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. در مجموع این هتل دارای پانصد اتاق می باشد. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 39 km فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 km  فاصله دارد.در نمای اصلی هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن برای اقامت مسافران تور آنتالیا نوروز 94 وجود دارد و دیگر اتاقها دارای بالکن ویژه می باشند. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تقریبا در حدود یک km مرکز گلف ترکیه قرار گرفته است. امکانات هتل هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا : دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع می باشد , صرافی که مسافران تور آنتالیا نوروز 94  مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید . آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , سرویس شبانه روزی , گاو صندوق , مرکز تجاری برای خرید , ترانسفر فرودگاهی , جکوزی , ماساژ , حمام سنتی و ترکی , سالن بدنسازی , اسکی روی آب , جت اسکی , ورزش قایق سواری , ایروبیک , شهر بازی ویژه کودکان , والیبال ساحلی , پینگ پنگ , اتاق بیلیارد می باشد که مسافران تور آنتالیا نوروز 94  اکثرا از امکانات هتل استفاده می کنند.

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

 


هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا برای اقامت تور آنتالیا نوروز 94 می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا آنتالیا برای اقامت مسافران تور آنتالیا نوروز 94  دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا نوروز 94 از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

 

 

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا در منطقه کمر برای اقامت مسافران تور آنتالیا نوروز 94 قرار گرفته است. هتل باتونت گاردن آنتالیا دارای از 175 اتاق مرتب و تمییز می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا 60 km از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. هتل باتونت گاردن آنتالیا تنها 10 دقیقه پیاده روی از دریا فاصله دارد. هتل مجهز به به اینترنت وایرلس می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا 22 km با شهر باستانی لیکیا پاسه لیس و 70 km با پیست اسکی فاصله دارد. از امکانات دیگر هتل باتونت گاردن آنتالیا پارکینگ ویژه رایگان برای مسافران تور آنتالیا نوروز 94 می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا  برای رفاه حال مسافران تور آنتالیا نوروز 94 دارای امکاناتی مانند : باغ زیبا برای استراحت و تفریح , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام ترکی , خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی که مسافران تور آنتالیا در مدت زمان اقامتشان نیز مرتب و آراسته باشند , آسانسور , رستوران و بوفه با غذاهای متنوع و نوشیدنی های مختلف و همچنین استخر روباز.

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا

 

کمر آنتالیا

شهر کمر (Kemer Antalya) منطقه ای است در 40 کیلومتری آنتالیا که که مخصوصا برای تورسیت های تورآنتالیا ساخته شده است و قدمت چندانی ندارد. نام گذاری این شهر به علت دیوار بلندی که برای جلوگیری از ورود سیل به داخل روستا ساخته شده است بر آن نهاده شده است. ساختار شکل گیری شهر کمر آنتالیا و رستوران ها، هتل های شکیل و مجلل، بازارهای جذاب، سواحل زیبا و ویرانه های تاریخی بر جذابیت این شهر افزوده و توریست های قابل توجهی را به خود جذب میکند. مناظر طبیعی فوق العاده و دریای زلال و نسبتا شیرین در کمر باعث شده تا توریست های تور آنتالیا 94 علاقه مند به غواصی و گشت زدن در دریا با کشتی و همچنین ورزشهای آبی از جمله قایقرانی و دریانوردی بتوانند از این امکان بهره مند شوند. ساحل منطقه کمر آنتالیا ساحلی پاک و تمیز است از این جهت از سوی اتحادیه اروپا واژه ی « پرچم آبی » به آن اعطا گردیده است و این مساله مهم را تایید میکند.

کمر آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

هتل کروانسارای لارا آنتالیا-

هتل کروانسارای لارا آنتالیا هتلی 5 ستاره می باشد که دارای طراحی یو شکل است و همه ی اتاقهای هتل رو به چشم انداز زیبای دریا هستند. هتل کروانسارای لارا آنتالیا یازده هزار متر خط ساحلی دریا دارد این هتل مجلل توسط دریا احاطه شده است. هتل کروانسارای لارا آنتالیا دارای چند زمین ورزشی از قبیل دو زمین فوتبال،تنیس و والیبال و ورزشهای آبی است همچنین دارای استخر آب گرم ،شهربازی،زمین بازی،سرسره های آبی و مرکز سلامت است. رستوران این هتل تور آنتالیا 94 انواع غذاهای ترکی و بین المللی را به صورت سلف سرویس ارائه میدهد. هتل کروانسارای لارا آنتالیا تا فرودگاه ده کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا دوازده کیلومتر فاصله دارد.

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در بلک آنتالیا واقع شده است.هتل دارای اتاقهای دو و سه تخته،سوئیت لوکس و استاندارد است.هتل شامل امکاناتی برای گردشگران تور آنتالیا 94 می باشد امکاناتی نظیر رستوران ،سونا ،جکوزی،سالن بدنسازی ،حمام ترکی،زمین تنیس،پارکینگ،لاندری،میز پینگ پنگ ،زمین بیلیارد،زمین گلف و بو فه صبحانه نیز هست.

 

هتل-پاپیلون-زیگما-آنتالیا

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا هتلی 5 ستاره و اقامتگاهی منحصر به فرد است که  در منطقه ساحلی و توریستی بلک واقع شده است و به دلیل موقعیت مکانی، این هتل تور آنتالیا 94 از طبیعت و آب و هوای سواحل مدیترانه برخوردار بوده و بسیار زیبا و چشم نواز است. فاصله هتل پاپیلون زیگما آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35کیلومتر و تا مرکز بلک 5 کیلومتر است. هتل پاپیلون زیگما آنتالیا دارای 338 اتاق استاندارد ، خانوادگی و انواع سوئیت مدرن می باشد که در متراژ و اندازه های متفاوت طراحی شده و دارای دکوراسیون و وسایل و امکاناتی لوکس است. قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سیسیتم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، روم سرویس و پذیرایی 24 ساعته ، لاندری ، تلفن ، حمامی لوکس با کلیه وسایل و وان ، سشوار ، موزیک ، تلویزیون ال سی دی با کانال ماهواره ، یخچال ، مینی بار، صندوق امانات ، حوله ، کلید الکترونیکی و تهویه مطبوع از مزیت های اقامت در هتل پاپیلون زیگما آنتالیا می باشد. و همچنین از امکانات تفریحی هتل پاپیلون زیگما آنتالیا می توان به زمین تنیس ، استخر روباز و ، انواع ماساژ و اسپا ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، باشگاه بیلیارد ، سالن بولینگ ، اجرای موسیقی زنده ،اجرای برنامه های شاد شبانه و رستوران های باشکوه ، کافی شاپ ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، و . . . اشاره کرد که میهمانان نوروزی تور آنتالیا نوروز 94 می توانند از تمامی این امکانات بهره ببرند

 

مطالب مرتبط :

 

هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا

هتل لیماک لارا دی لاکس (Limak Lara De Luxe Hotel) آنتالیایک هتل 5 ستاره واقع در سواحل زیبای مدیترانه است که دارای ساحلی خصوصی نیز می باشد. هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا دارای 450 اتاق زیباست که برخی از اتاق های آن نمایی به دریا دارد. از امکانات اتاق های آن می توان به خط تلفن مستقیم، حمام، دستشویی، مینی بار، رم سرویس 24 ساعته، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، سیستم قفل الکترونیک و سیستم اطفاع حریق اشاره کرد که برای شما میهمانان تور آنتالیا 94 ارایه داده شده است. هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا مجهز به فروشگاه، صرافی، کافه، آرایشگاه، لابی با پذیرش 24 ساعته، کلاب شبانه، اتاق کنفرانس و 3 رستوران می باشد. امکانات تفریحی ورزشی این مجموعه برای مسافران تور آنتالیا نوروز 94 شامل اسکواش، تنیس، بیلیارد، بسکتبال، والیبال، بولینگ و مینی گلف و امکانات ورزشی آبی هتل نیز شامل ایروبیک، قایق رانی، اسکی روی آب، جت اسکی، غواصی، موج سواری، قایق موزی می باشد.

آدرس : Kemeragzi Mevkii Lara,07034 Kundu

هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

هتل بیلم های کلاس هتلی 4 ستاره واقع در سواحل زیبای مدیترانه در شهر آنتالیا می باشد. این هتل زیبا تور آنتالیا 94 با فرودگاه آنتالیا در حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل بیلم هایکلاس آنتالیا مجهز به تلویزیون LCD، گیرنده ماهواره ای، مینی بار، سیستم تحویه مطبوع و تراس اختصاصی با نمایی به دریای زیبای مدیترانه می باشد. هتل بیلم های کلاس آنتالیا با خدماتی نظیر لباسشویی،خشکشویی، آرایشگاه، اتوکشی، کرایه ماشین آماده خدمت رسانی به میهمانان تور آنتالیا 94 خود است. امکانات تفریحیهتل بیلم های کلاس آنتالیا برای میهمانان تورآنتالیا در نظر گرفته شده است تا به بهترین شکل ممکن از اوقات فراغت خود لذت ببرند. برخی از امکانات تفریحی این مجموعه استخر روباز و استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، غواصی، شیرجه و مرکز بدنسازی می باشند.

آدرس : Eski Lara Yolu,Lara Coast,Antalya

 

 

 

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

 

آنتالیا ساید

آنتالیا ساید یکی از معروفترین جاذبه های ترکیه به شمار می آید. نامی که بر این منطقه گذاشته اند به معنای انار می باشد. از این جهت آنتالیا ساید مورد توجه گردشگران تور آنتالیا 94 قرار گرفته است زیرا در این منطقه علاوه بر زیبایی طبیعت، دریا و سرسبزی جذاب دارای آثار تاریخی و باستانی می باشد. همچنین معبد آپولو و گورستان هم در این منطقه قرار دارند که از جمله مناطق تاریخی آنتالیا ساید به شمار می آیند. با مراجعه فراوان گردشگران تور آنتالیا 94، این منطقه رونق بسیاری پیدا کرده و مغازه های بی شمار و رستوران های شکیل و زیبا جذابیت رو دوچندان کرده. یکی از زیباترین و بزرگترین تئاترهای منطقه هم در اینجا واقع شده است.

 

مطالب مرتبط :

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا  پنج ستاره

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل ووکرملین پالاس آنتالیا هتلی لوکس و با مجهز ترین امکانات هتل که در 6 طبقه ساخته شده است هتل زیبای هتل ووکرملین پالاس آنتالیا تقریبا 850 اتاق دارد. هتل دارای همه امکانات برای اقامت میهمانان و مسافران تور آنتالیا می باشد. امکانات هتل شامل پذیرش به صورت شبانه روزی , مجهز به تهویه مطبوع , کلوب , صرافی که بتوانید مبادلات ارزی خود را در کوتاه ترین زمان انجام دهید. روزنامه فروشی , رخت کن , آرایشگاه که در طول اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , اتاق بازی , صندوق ویژه امانات , تئاتر , رستورانهای متعدد که دارای بخش غیر سیگاری نیز می باشند. اتاق مجهز کنفرانس , زمین بازی ویژه کودکان و پارکینگ . شما می توانید با پرداخت کمی هزینه بیشتر از سرو غذا در اتاق و خدمات پزشکی و امکانات خشکشویی نیز استفاده نمایید. اتاق های هتل دارای موکت هستند و اکثر هتل ها دارای بالکن با منظره زیبا و دیدنی می باشند. اتاقها دارای تلویزیون با شبکه های ماهواره ای , دارای اینترنت وایرلس با هزینه ای مجزا , حمام با لوازم سشوار و حوله مخصوص , مجهز به سیستم تهویه مطبوع برای میهمانان و مسافران تور آنتالیا مهیا کرده است. هتل دارای امکانات ماساژ , سونا و حمام ترکی و ورزشهایی برای سلامت و تندرستی مانند ایروبیک , تنیس روی میز , بسکتبال , اسکواش , بیلیارد , بولینگ , تیراندازی با تیرو کمان , دریانوردی , غواصی و قایق رانی و موج سواری برای میهمانان تور آنتالیا تدارک دیده است. هتل ووکرملین پالاس آنتالیا دارای سه استخر و پارک آبی ویژه کودکان و شش استخر ویژه بزرگسالان دارد. نزدیک هتل غارهایی وجود دارد که می توانید از این غارهای نیز دیدن نمایید. هتل ووکرملین پالاس آنتالیا 30 km  حدود 30 دقیقه از آنتالیا فاصله دارد.

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

منبع : هتل های آنتالیا

 

مطالب مرتبط

 

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین پالاس آنتالیا 5 ستاره درسال 2005 ميلادي با مساحتي بالغ بر40000 مترمربع در سواحل مدیترانه و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 557 اتاق تشکیل شده است. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا با ماشین 15 دقیقه است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد.

 

امکانات هتل دلفین پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه ، تهویه، بار، باغ، گرمایش، کتابخانه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری و...

 

 

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل دلفین پالاس آنتالیا


 

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل دلفین پالاس آنتالیا


 

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل دلفین پالاس آنتالیا


 

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل دلفین پالاس آنتالیا


 

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 میلای و در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق تشکیل شده است. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا، 500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.

 

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

8 رستوران(روسی،  ترکی،  مدیترانه ای،  ژاپنی،  تایلندی،  فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل)، 10 بار، استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و...

 

 

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا


 

هتل مردان پالاس آنتالیا

لابی هتل مردان پالاس آنتالیا


 

هتل مردان پالاس آنتالیا

لابی هتل مردان پالاس آنتالیا


 

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا


 

هتل مردان پالاس آنتالیا

رستوران هتل مردان پالاس آنتالیا


 

هتل مردان پالاس آنتالیا

اتاق هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه آنتالیا

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه آنتالیااز هتل های مجموعه ریکسوس است که دارای یک کیلومتر ساحل است. ساختمان اصلی این هتل را پروت کوئین می نامند. هتل 5 ستاره رکسوس سان گیت ترکیه آنتالیادارای ویلا و سوئیت های خانوادگی و دوبلکس است. این هتل دومین هتلی است که دارای چشمه آب معدنی است که تمام آب درمانی ها و درمان هایی که به زیبایی و سلامت مربوط می شود در این هتل در اختیار مسافران عزیز قرار می گیرد. این هتل دارای استخر سرباز و سرپوشیده می باشد که وسعت آن هجده هزار متر مربع است. از امکانات تفریحی هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه آنتالیامی توان به پارک آبی , رستوران با انواع غذاهای ترکی و خاویار و.... , کافی شاپ , بوتیک های لوکس , شهربازی مخصوص کودکان و... اشاره کرد. این هتل نیز دارای ماساژورهای حرفه ای است که شما می توانید از این فرصت نهایت لذت را ببرید. این هتل به خوبی از مهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند به همین دلیل بسیار مشهور است در انتالیا.

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

 

هتل 5 ستاره رویال وینگز ترکیه آنتالیا

تور ترکیه هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال وینگزترکیه آنتالیادر منطقه لارا آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره دارای یک پارک آبی زیبا و فوق العاده است که 9 سرسره آبی دارد , علاوه بر این یک استخر موجی هم دارد که بسیار هیجان انگیز است. هتل رویال وینگزترکیه آنتالیافاصله بسیار کمی (500 متر) با سواحل لارا دارد. آنچه که زیبایی این هتل 5 ستاره را دو چندان کرده این است که این هتل در میان باغ های بزرگ و زیبا قرار گرفته است. اتاق های هتل رویال وینگزترکیه آنتالیادارای تهویه مناسب , بالکن خصوصی که منظره بی نظیری دریای نیلگون مدیترانه را می توانید از آنجا مشاهده کنید, همچنین این اتاق ها دارای مبلمان چوبی و دکوراسیون مدرن نیز می باشند.

تور ترکیه هتل رویال وینگز آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

 

هتل 5 ستاره رویال وینگز ترکیه آنتالیا

تور ترکیه هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال وینگزترکیه آنتالیادر منطقه لارا آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره دارای یک پارک آبی زیبا و فوق العاده است که 9 سرسره آبی دارد , علاوه بر این یک استخر موجی هم دارد که بسیار هیجان انگیز است. هتل رویال وینگزترکیه آنتالیافاصله بسیار کمی (500 متر) با سواحل لارا دارد. آنچه که زیبایی این هتل 5 ستاره را دو چندان کرده این است که این هتل در میان باغ های بزرگ و زیبا قرار گرفته است. اتاق های هتل رویال وینگزترکیه آنتالیادارای تهویه مناسب , بالکن خصوصی که منظره بی نظیری دریای نیلگون مدیترانه را می توانید از آنجا مشاهده کنید, همچنین این اتاق ها دارای مبلمان چوبی و دکوراسیون مدرن نیز می باشند.

تور ترکیه هتل رویال وینگز آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

 

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه آنتالیا

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه آنتالیااز هتل های مجموعه ریکسوس است که دارای یک کیلومتر ساحل است. ساختمان اصلی این هتل را پروت کوئین می نامند. هتل 5 ستاره رکسوس سان گیت ترکیه آنتالیادارای ویلا و سوئیت های خانوادگی و دوبلکس است. این هتل دومین هتلی است که دارای چشمه آب معدنی است که تمام آب درمانی ها و درمان هایی که به زیبایی و سلامت مربوط می شود در این هتل در اختیار مسافران عزیز قرار می گیرد. این هتل دارای استخر سرباز و سرپوشیده می باشد که وسعت آن هجده هزار متر مربع است. از امکانات تفریحی هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه آنتالیامی توان به پارک آبی , رستوران با انواع غذاهای ترکی و خاویار و.... , کافی شاپ , بوتیک های لوکس , شهربازی مخصوص کودکان و... اشاره کرد. این هتل نیز دارای ماساژورهای حرفه ای است که شما می توانید از این فرصت نهایت لذت را ببرید. این هتل به خوبی از مهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند به همین دلیل بسیار مشهور است در انتالیا.

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

 

هتل 5 ستاره کنکورد ترکیه آنتالیا

تور ترکیه هتل کنکورد آنتالیا
هتل 5 ستاره کنکوردترکیه آنتالیاهتلی است در منطقه لارا که دارای اتاق های بسیار خوب و شیک و مدرن می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر بزرگ و زیبای آن که دارای سرسره های آبی است و این سرسره ها با درختان نخل پوشیده شده اند و این منظره زیبایی هتل و استخر آن را دو چندان کرده است. مسافرانتور ترکیه آنتالیااز این امکانات و هم چنین امکانات دیگر آن مثل وای فای رایگان , زمین تنیس , بولینگ ,سالن بیلیارد , سونا و جکوزی و... استفاده کنند. این هتل برای مهمانان خود برنامه های ویژه ای مثل موسیقی زنده کنار استخر , مسابقه و بازی و... برگزار می کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این هتل در رستوران خود 6 فرهنگ متفاوت را با هم ترکیب کرده است یا به عبارت بهتر دارای 6 رستوران به نام های : رستوران le buffel , asiana , رستوران ایتالیایی (Davinci) , رستوران خانه استیک (Vinario) , رستوران ترکی (Dafne) , رستوران غذاهای دریایی (Poseidon) , رستوران Barbeque که رو به دریاست , رستوران Neyzen که رو به دریا است و در آخر رستوران Food court می باشد. مسافران تور ترکیه آنتالیامی توانند از این امکانات بی نظیر هتل کنکوردترکیه آنتالیااستفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور ترکیه هتل کنکورد آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

 

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیااز هتل های زنجیره های ریکسوس است. این هتل یک هتل 5 ستاره می باشد که جزء بهترین و معروف ترین هتل های ترکیه _ آنتالیامی باشد. این هتل دارای 640 اتاق می باشد و از امکانات آن می تون به پارک آبی , استخر دلفین به همراه نمایش دلفین ها اشاره کرد. علاوه بر این هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیابا بیشتر از 900 پرسنل آماده خدمت گذاری و پذیرایی از مسافران عزیز می باشد. این هتل مانند یک شهر اختصاصی است چون هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیادر ناحیه ای به بزرگی 405000 متر مربع که پوشیده از درختان سرو است و ساحلی به طول 1 کیلومتر دارد و از مراکز خرید برخوردار می باشد, قرار دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 5 ستاره داشتن سوئیت اختصاصی و ساحل شنی اختصاصی در فاصله 200 متری دریا می باشد. از امکانات دیگر این هتل می توان به سونا , حمام ترکی , ماساژ , ماسه درمانی , اتاق برف و باران و... اشاره کرد.

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

مطالب مرتبط:

 

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل ددمان آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل لارا دینک آنتالیا یک هتل 4 ستاره است که در فاصله ی 300 متری از دریا واقع شده است. هتل لارا دینک آنتالیا دارای 48 اتاق است و امکانات رفاهی مناسبی را برای میهمانان فراهم میکند. هتل لارا دینک آنتالیا برای تفریح میهمانان خود مرکز بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده و سونا را در اختیار آنها قرار داده است.

 

مطالب مرتبط:

 

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل کلاب فالکون آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

هتل کلاب فالکون آنتالیا

هتل کلاب فالکون آنتالیا

هتل کلاب فالکون (Club Hotel Falcon) هتلی 4 ستاره در شهر آنتالیا می باشد. که در 5 کیلومتری از منطقه تاریخی کالیچی و 17 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. این هتل دارای ساحلی اختصاصی در کنار دریای نیلگون مدیترانه است و فضای سرسبز اطراف هتل زیبایی خاصی به هتل کلاب فالکون آنتالیا بخشیده است. اتاق های هتل کلاب فالکون آنتالیا همگی کف پارکت شده هستند و همه ی آنها دارای بالکن اختصاصی و همچنین امکانات رفاهی نظیر یخچال، تلویزیون، ماهواره، تهویه هوا و حمام اختصاصی می باشند. هتل کلاب فالکون آنتالیا سرگرمی های جذابی را برای میهمانان فراهم کرده است. میهمانان میتوانند برای گذراندن اوقات فراغت خود از استخر های سرپوشیده، استخر رو باز، سونا، شیرجه و حمام ترکی استفاده کنند و لذت ببرند. آن دسته از میهمانان هم که اهل ورزش هستند می توانند از امکانات ورزشی تنیس ، بدنسازی ، پینگ پنگ و دارت استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل بیلم های کلاس آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

هتل بیلم های کلاس هتلی 4 ستاره واقع در سواحل زیبای مدیترانه در شهر آنتالیا می باشد. این هتل زیبا با فرودگاه آنتالیا در حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل بیلم های کلاس آنتالیا مجهز به تلویزیون LCD، گیرنده ماهواره ای، مینی بار، سیستم تحویه مطبوع و تراس اختصاصی با نمایی به دریای زیبای مدیترانه می باشد. هتل بیلم های کلاس آنتالیا با خدماتی نظیر لباسشویی،خشکشویی، آرایشگاه، اتوکشی، کرایه ماشین آماده خدمت رسانی به میهمانان خود است. امکانات تفریحیهتل بیلم های کلاس آنتالیا برای میهمانان در نظر گرفته شده است تا به بهترین شکل ممکن از اوقات فراغت خود لذت ببرند. برخی از امکانات تفریحی این مجموعه استخر روباز و استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، غواصی، شیرجه و مرکز بدنسازی می باشند.

آدرس : Eski Lara Yolu,Lara Coast,Antalya

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

هتل بارات لارا ریزورت اسپا اند سوئیتز آنتالیا

هتل بارات لارا ریزورت اسپا اند سوئیتز آنتالیا (Barut Hotels Lara Resort Spa & Suites) در دسته ی هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار می گیرد. هتل بارات لارا ریزورت اسپا اند سوئیتز آنتالیا که در سواحل وسیع لارا واقع شده است، با فرودگاه آنتالیا در حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. تعداد اتاق های هتل بارات لارا ریزورت اسپا اند سوئیتز آنتالیا حدودا 400 عدد می باشد و امکانات آنها نظیر بالکن اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، خط تلفن مستقیم، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه و گرمایشی و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی همراه با سشوار می باشد. برای میهمانانی که اهل ورزش هستند امکانات خوبی مانند تنیس، اسکواش، ایروبیک، تیراندازی، ژیمناستیک، والیبال، بسکتبال و ورزش های آبی نظیر جت اسکی، قایق موتوری، موج سواری، قایق موزی و دریانوردی در نظر گرفته شده است. از خدمات هتل بارات لارا ریزورت اسپا اند سوئیتز آنتالیا نیز میتوان به  لباسشویی، خشکشویی، اتوشویی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی و سرویس های ایاب و ذهاب که شامل هزینه برای میهمان می شود اشاره کرد.

آدرس : Guzeloba Mah. Tesisler Cad. No :170 Kundu,07100 Kundu

 

مطالب مرتبط:

هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا

هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا

هتل لیماک لارا دی لاکس (Limak Lara De Luxe Hotel) آنتالیا یک هتل 5 ستاره واقع در سواحل زیبای مدیترانه است که دارای ساحلی خصوصی نیز می باشد. هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا دارای 450 اتاق زیباست که برخی از اتاق های آن نمایی به دریا دارد. از امکانات اتاق های آن می توان به خط تلفن مستقیم، حمام، دستشویی، مینی بار، رم سرویس 24 ساعته، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، سیستم قفل الکترونیک و سیستم اطفاع حریق اشاره کرد. هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا مجهز به فروشگاه، صرافی، کافه، آرایشگاه، لابی با پذیرش 24 ساعته، کلاب شبانه، اتاق کنفرانس و 3 رستوران می باشد. امکانات تفریحی ورزشی این مجموعه شامل اسکواش، تنیس، بیلیارد، بسکتبال، والیبال، بولینگ و مینی گلف و امکانات ورزشی آبی هتل نیز شامل ایروبیک، قایق رانی، اسکی روی آب، جت اسکی، غواصی، موج سواری، قایق موزی می باشد.

آدرس : Kemeragzi Mevkii Lara,07034 Kundu

هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل کران پلازا آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

هتل کران پلازا آنتالیا

هتل کران پلازا آنتالیا

هتل 5 ستاره کران پلازا (Crowne Plaza Hotel Antalyaآنتالیا هتلی مجهز در سواحل شهر آنتالیا می باشد. از امکانات این هتل مجلل می توان به رستوران، فروشگاه در هتل، سرویس نگهداری کودکان، خشکشویی، لباسشویی، آرایشگاه، اتوکشی، صرافی و خدمات تهیه بلیط اشاره کرد. هتل کران پلازا آنتالیا برای میهمانان خود امکانات تفریحی ورزشی نیز در نظر گرفته است. علاقه مندان به پرورش اندام میتوانند از سالن بدنسازی آن استفاده کنند و دوستداران ورزشها و تفریحات آبی نیز می توانند از امکاناتی نظیر استخر روباز، استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا، حمام ترکی و بخار بهره مند شود و لذت ببرند.

آدرس : Akdeniz Bulvari Gursu Mah 306. Sk. Konyaalti,Konyaalti Beach,07070 Antalya

هتل کران پلازا آنتالیا

هتل کران پلازا آنتالیا

هتل کران پلازا آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

 

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: لارا آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

لارا آنتالیا

لارا (Lara Antalya) یکی از معروف ترین و محبوب ترین مناطق گردشگری و اقامتگاه های آنتالیا می باشد که خیلی مورد توجه توریست ها قرار گرفته و همین امر باعث توسعه صنعت گردشگری در لارا شده است. منطقه لارا نزدیک ترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا می باشد که در فاصله 6 کیلومتری از شرق شهر آنتالیا واقع شده است. در بخش هایی از ساحل لارا برای استراحت و تفریح گردشگران امکاناتی مانند رستوران ها ، مراکز تفریحی، پلاژها، صندلی های ساحلی همراه با چتر و همچنین قایق فراهم شده است تا لحظاتی به یاد ماندنی برای توریست ها به وجود بیاید. طول ساحل زیبای لارا از شرق صخره های آنتالیا تا قسمت پایین آبشار Düden می باشد که در این مسافت چند کیلومتری انواع امکانات تفریحی و گردشگری از قبیل هتل ها، انواع رستورانها، کافه ها و انواع امکانات ورزشی برای استفاده گردشگران قرار گرفته اند. 

لارا آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

کالیسی (شهر قدیمی آنتالیا)

کالیسی (شهر قدیمی آنتالیا)

کالیسی نام شهری قدیمی و تاریخی در مرکز شهر مدرن آنتالیا می باشد. شهر کالیسی در قدیم به عنوان یکی از شهرهای ساحلی مهم عثمانی ها به شمار می رفته، که بعد از جنگ جهانی دوم به شکل و شمایل امروزی در آمد. سبک ساخت و ساز خانه های چوبی کالیسی، و رستوران ها و هتل های ساخته شده به سبک عثمانی و خیابان های باریک و سنگی آن باعث شده که توریست ها جذب این مناطق تاریخی و زیبا شوند.

 

مطالب مرتبط:

 

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: ساحل کنیالتی آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

مطالب مرتبط:

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:مرکز خرید میگروس آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

 

 

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا از فروشگاههای زنجیره ای معروف و بین المللی سوئیسی می باشد که در کشور ترکیه فعالیت خوبی دارند. از این مجموعه حدود چهارصد و هفتاد فروشگاه در ترکیه وجود دارد  و محیطی برای برندهای معروف و بین المللی، عطرها، محصولات کامپیوتری، کفش و البسه و دیگر محصولات است. در شهر آنتالیا از این مرکز خرید شعبه های زیادی وجود دارد اما در ابتدای محدوده کنیالتی یکی از شعبه های بزرگ  مرکز خرید میگروس قرار گرفته است و مورد علاقه مسافرین قرار گرفته است . در مرکز خرید میگروس آنتالیا فروشگاههایی دیگری هم برای خرید وجود دارد.

مطالب مرتبط :

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:مرکز خرید شی مال آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

 

 

 

 

مرکز خرید شی مال آنتالیا

در ترکیه برای خرید بازارهای زیادی وجود دارد که مورد رضایت مشتریان می باشد . از بهترین مرکز خرید در کشور ترکیه ، مرکز خرید شی مال آنتالیا می باشد. مرکز خرید شی مال آنتالیا از مراکز خرید آنتالیا  می باشد . مرکز خرید شی مال آنتالیا در کنار چهارراهی که از ساحل زیبای لارا آنتالیا را به 4 قسمت تقسیم می شود قرار گرفته است و  از مراکز جدید خرید انواع متنوع کالاهای مورد نیاز گردشگران کشور ترکیه می باشد. در سال 2008 در ماه می مرکز خرید شی مال آنتالیا تاسیس شد و بزرگترین و اولین مرکز مد و خرید در آنتالیا گردید. انواع مارکهای معروف در این فروشگاه وجود دارد. این مرکز خرید دارای امکانات تفریحی و رفاهی مانند سینما , تئاتر , رستوران , سالن ورزشی , مرکز تفریحی ویژه کودکان , کافه تریا و دیگر امکانات تفریحی می باشد.

مطالب مرتبط :

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:مرکز خرید تانزاس آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

 

 

 

مرکز خرید تانزاس آنتالیا

یکی از بزرگترین فروشگاههای مواد غذایی ترکیه مرکز خرید تانزاس آنتالیا می باشد. در طبقه اول با فضای وسیعی از غذاهای بین المللی  و محلی با کیفیت عالی ، تدارک دیده شده است. در طبقه دوم مرکز خرید تانزاس آنتالیا محصولات زیادی مانند لوازم الکترونیکی , لباس , لوازم تزئینی از برندهای معروف و ترکی و بین المللی می توان دید. مرکز خرید تانزاس آنتالیا دارای پله برقی با عرض زیاد می باشد که مشتریان می توانند خرید و لوازم خود  را به طبقه دوم ببرند. همچنین برای راحتی خانواده ها اتومیبل ویژه خرید در زمان خرید در فروشگاه وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:ساحل لارا در آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

 

 

ساحل لارا در آنتالیا

ساحل لارا در آنتالیا بخش شرقی می باشد که  لارا  نام دارد و اول این بخش ساحل زیبای صخره ای و  ساحل  شنی می باشد و هتل های تایتانیک ، کلاب سرا ، رویال وینگز در این  بخش واقع شده اند در   شهر زیبای آنتالیا بهترین هتل های آنتالیا در این قسمت قرار گرفته است . منطقه غربی اسن سواحل کونیالتی  نامیده می شود ساحل به صورت سنگریزه ای می باشد و هتل ها در این بخش با ساحل زیبا فقط یک خیابان  فاصله دارند و در این بخش هتلی  که نزدیک ساحل قرار گرفته باشد نداریم . هتلهای زیبای سی لایف و پورتوبلو در این بخش قرار گرفته اند. در نواحی غربی عمق دریای سواحل آنتالیا به علت شیب تند کوه های مجاور به این قسمت بیشتر است. در ساحل های قاش ،فینیکه ،  کوملوجا ، دمره ، کوملوجا ، تکیراوا و کمر پلاژهای طبیعی بسیار عالی دارد ، به جز اینها در ساحلهای گوینوک ، تکیراوا ، کمر ، اولمپیوس و از کارهکولین دنیا تا کستانتوس و پلاژهای بل دیبی از عناصر طبیعی برخوردار می باشد. برای خرید در شهر آنتالیا دبه خیابان آتاترک در مرکز شهر میتوانید بروید و از فروشگاه های ترکیه دیدن نمایید مرکز خرید دپو هم در نزدیکی فرودگاه قرار گرفته است مرکز خرید دپو از مرکز شهر دور می باشد ولی کالاها و اجناس خوب با قیمت مناسب موجب شده این مرکز خرید مورد توجه گردشگران و مسافران قرار بگیرد

 

 

مطالب مرتبط :

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:ساحل کمر در آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

 

ساحل کمر در آنتالیا

 

ساحل کمر در آنتالیا به فاصله 42 km شهر آنتالیا واقع شده است. در اين مسير 42 km چشم اندازهاي بسيار زيبا برای تماشا می باشد. در شهر زیبای كمر اقامتگاهی وجود دارد با منظره های بی نظیر و زيبا طراحي شده است كه محيط بسیار مناسبی را براي سپری کردن تعطيلات گردشگران مهیا کرده اند. تفريحگاه ساحلي زیبای كمر به علاقمند به ورزش هاي آبي مانند: دريانوردي و قایقرانی اين امكان را دارد تا به خليج ها و ساحل های بكر و دست نخورده در منطقه جنوب شهر بروید و از منظرهای بسیار ديدني آن لذت ببرند. در بخش شمالي اين تفريحگاه زیبا پله كانی طراحی شده است كه گردشگران را مستقيم به ساحل هدایت مي كند. ساحل بخش كمر ساحلي با پرچم آبي می باشد. معنی پرچم آبي از طرف اتحاديه اروپا گرفته شده است و به معني منطقه هایی است كه داراي ساحلهای تمیيز و پاک می باشد. بهترین جذابيت شهر زیبای كمر ، زيباييهاي طبيعي می باشد و دروازه هادیران ديوار شهر و دروازه هادريان ، بقاياي تاريخي به سبك رومي هاست كه در اين شهر برجاي مانده و مورد توجه و علاقه گردشگران است.

مطالب مرتبط :

سه شنبه 21 مرداد 1393برچسب:هتل های آنتالیا, :: :: نويسنده : azar
 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا


هتل کروانسارای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که هتلی بسیار مجلل و شیک و به شکل "U" است که به دلیل شکل ظاهری آن همه ی اتاقها رو به دریا می باشد. از امکانات فوق العاده این هتل میتوان به ساحل یازده هزار  متری آن اشاره کرد که مسافران می توانند تعطیلات خود را به شکلی فوق العاده و رویایی در هتل کروانسارای لارا آنتالیا بگذرانند. این هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آن 10 کیلومتر فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

 

هتل کلوب سرا آنتالیا

 

هتل کلوب سرا آنتالیا شامل امکانات رفاهی مانند ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران می توانند از امکانات متنوع این هتل رایگان استفاده کنند. هتل کلوب سرا آنتالیا دارای اتاقهایی با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین نیز می باشد . از دیگر امکانات این هتل برای رفاه حال خانواده های محترم اتاق نگهداری کودکان می باشد. همچنین علاقه مندان به ورزش نیز میتوانند از امکانات وزشی هتل کلوب سرا آنتالیا که شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد استفاده کنند.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

 

هتل مجیک آنتالیا



هتل مجیک آنتالیا شامل امکانات رفاهی مانند استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد و لازم به ذکر است که مسافران می توانند از امکانات این هتل بصورت رایگان استفاده کنند. همچنین هتل مجیک آنتالیا برای راحتی خانواده ها زمین بازی کودکان را راه اندازی کرده است تا خانواده ها با آرامش سفر خود را پشت سر بگذارند. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز آماده سرویس دهی به مسافران میباشد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

 

این هتل مجلل و تفریحی در آنتالیا در مکانی بسیار عالی و آرام در شهر لارا آنتالیا قرار دارد. لارا شهر بسیار تمیز و پاکیزه ای است به طوری که این شهر از پاکیزگی و امنیت برنده جایزه Blue Flag شد و این جایزه را به خود اختصاص داد. امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا مدرن شامل استخر آب گرم ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و امکانات دیگر می باشد. هتل کنکورد دلوکس آنتالیا در قسمت شرقی آنتاليا و در فاصله شانزده کيلومتري مرکز شهر لارا و 10 کيلومتري فرودگاه آنتاليا قرار گرفته است. مسافران عزیز مي‌توانند در مدت 20 دقيقه از طريق وسایل حمل و نقل عمومي، تاکسی سرویس های خصوصي که از طرف هتل هتل کنکورد دلوکس که اماده خدمت گذاری هستند و ... به شهر آنتاليا برويد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا

 

 

این هتل دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان و همچنین اتاق بازی های کامپیوتری مخصوص کودکان می باشد. از دیگر امکانات هتل میتوان به استخر با امکانات ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار  و استخر سر پوشیده اشاره کرد و همچنین دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی برای معلولین میباشد . امکانات ورزشی این هتل نیز شامل تنیس , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت, زمین گلف, دوچرخه سواری ,  کانو , اسکواش و موج سواری است.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل ریکسوس لارس آنتالیا



هتل ریکسوس لارس آنتالیا که در ساحل شهر لارا قرار دارد. این هتل شامل امکاناتی نظیر اتاقهای رو به دریا و باغ ، دارای سالن ورزشی ، استخر آب گرم ، حمام و فعالیتهای ورزشی مانند اسب سواری و غواصی می باشد. اتاق های این هتل 5 ستاره تمامی امکانات رفاهی مثل تلویزیون و اینترنت رایگان را نیز دارا می باشد. همچمین فاصله هتل ریکسوس لارس آنتالیا تا فرودگاه 8 کیلومتر ، تا شهر لارا 5 کیلومتر و تا مرکز خرید 1 کیلومتر می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل گریدا سیتی آنتالیا


این هتل دارای امکانات تفریحی زمین بازی ویژه کودکان ، سرویس نگهداری کودکان برای راحتی و آسایش خوانواده های عزیز می باشد . از دیگر امکانات هتل گریدا سیتی آنتالیا شامل استخر ، سونا و همچنین استخر سرباز (فصلی) است. این هتل دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی کامل برای معلولین و سوئیت هایی ویژه تازه عروس ها می باشد. امکانات ورزشی هتل آنتالیا برای ورزشی دوستان شامل تنیس , مرکز بدنسازی , پینگ پنگ و وان آب داغ است .

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

 

این هتل زیبا با موقعیت جغرافیایی استثنایی که دارد برای مسافران تور آنتالیا سفری زیبا و به یادماندنی را خواهد ساخت . هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا دارای امکانات مانند ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین است . همچنین هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا دارای سرویس نگهداری کودکان برای رفاه و آرامش خاطر خانوادهای عزیز می باشد. علاقه مندان به ورزش نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند که این امکانات شامل پینگ پنگ ، بازی دارت می باشد . همچنین بخش پذیرش هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا به صورت 24 ساعته آماده ی سرویس دهی به مسافران تور آنتالیا است .

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل کران پلازا آنتالیا

 

هتل کران پلازا آنتالیا دارای امکانات رفاهی شامل ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده می باشد و مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. همچنین این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین می باشد تا این عزیزان در آسایش کامل باشند. از دیگر امکانات هتل کران پلازا آنتالیا که برای رفاه خانواده ها در نظر گرفته شده است سرویس نگهداری کودکان می باشد. از امکانات ورزشی این هتل برای ورزش دوستان نیز می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. همچنین قسمت پذیرش هتل کران پلازا آنتالیا به صورت 24 ساعته از مسافران تور آنتالیا پذیرش می کند.

 

مطالب مرتبط:

 

دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:هتل های آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

 

هتل سانتا مارینا آنتالیا

هتل سانتا مارینا آنتالیا از جمله هتل های 3 ستاره شهر آنتالیا است که محیطی ساده و صمیمی دارد. میهمانان برای تفریح درهتل سانتا مارینا آنتالیا میتوانند از استخر رو باز و استفاده از اتاق های بازی های کامپیوتری آن استفاده کنند. و برای آسایش کودکان نیز در هتل سانتا مارینا آنتالیا محلی برای نگهداری کودکان و همچنین زمینی برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است. . خدمات هتل سانتا مارینا آنتالیا شامل صرافی ، کرایه اتومبیل ، لباسشویی و خشکشویی و سرویس ایاب و ذهاب غیر رایگان می باشد. هتل سانتا مارینا آنتالیا دارای پذیرش شبانه روزی برای میهمانان است.

 

 

مطالب مرتبط:

هتل رویال سیتی آنتالیا

هتل رویال سیتی آنتالیا

هتل رویال سیتی آنتالیا هتلی 3 ستاره بر فراز صخره های Falez، و در منطقه لارای شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل رویال سیتی آنتالیا در فاصله ی 3 کیلومتری از آبشارهای زیبای دودن و 15 دقیقه ای از فرودگاه قرار دارد. اتاق های هتل رویال سیتی آنتالیا دارای سیستم تهویه هوا، تلویزیون، بالکن خصوصی، یخچال کوچک، سیستم تهویه هوا و امکانات بهداشتی مناسبی می باشند. چشم انداز اتاق های هتل رویال سیتی آنتالیا به سمت دریای مدیترانه است که لذت استراحت در اتاق را برای میهمانان چند برابر می کند. اینترنت رایگان در هتل رویال سیتی آنتالیا موجود است و دیگر امکانات هتل رویال سیتی آنتالیا میتوان به استخر روباز ، استخر کودکان ، سونا و حمام ترکی اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط:

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس یک هتل 3 ستاره در نزدیکی منطقه تاریخی کالی واقع شده است و بسیاری دیگر از مناطق دیدنی مانند دروازه هادریانوس، پارک کارالیگلو و مناره کسیک در اطراف آن و در فاصله ی کمتر از 100 متری واقع شده اند. هتل هادریانوس آنتالیا با بندر قایقرانی و ساحل دریای مرمره فاصله ی بسیار کمی دارد و میتوان به راحتی به صورت پیاده روی از این منطقه زیبا نیز دیدن کرد.هتل هادریانوس آنتالیا بسیار محدوده ی زیبایی دارد که از پوشش گل ها و گیاه های متفاوتی تشکیل شده است. اتاق های هتل هادریانوس آنتالیا امکاناتی نظیر مبلمان مجلل، حمام اختصاصی و تلویزیون با گیرنده های ماهواره ای را دارا می باشند.

 

 

مطالب مرتبط:

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا یک هتل بسیار زیبای 3 ستاره در شهر آنتالیا و در فاصله ی 200 متر از دریا واقع شده است. هتل پامیرا آنتالیا دارای اتاق هایی با امکانات رفاهی مناسب برای میهمانان است که شامل مینی تریا، حمامی لوکس و لوازم بهداشتی کامل به همراه سشوار، تلویزیون LCD ، تهویه و سایر امکانات رفاهی می باشد. هتل پامیرا آنتالیا از استخر رو باز به انواع یکی از تفریحات هتل بهره می برد. سرویس اینترنت رایگان در هتل پامیرا آنتالیا همیشه در دسترس میهمانان خواهند بود و آزادانه میتوانند از آن در تمام مواقع استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط:

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

هتل ساحلی کریستال آنتالیا یکی از هتل های 3 ستاره شهر آنتالیا می باشد. فاصله هتل ساحلی کریستال آنتالیا از فرودگاهآنتالیا حدود 10 دقیقه سواره است. اتاق های هتل ساحلی کریستال آنتالیا دارای بالکن ، تلویزیون ماهواره ای و سیستم تهویه مطبوع هستند. و میهمانان میتوانند در صورت نیاز از اینترنت وای فای هتل ساحلی کریستال آنتالیا به صورت رایگان بهره مند شوند.هتل ساحلی کریستال آنتالیا از گاو صندوق و انبار و چمدان برای ایجاد احساس امنیت برای میهمانان بهره می برد. میهمانان میتوانند برای ایجاد احساس آرامش و گذراندن اوقاتی خوش در هتل ساحلی کریستال آنتالیا از استخر روباز آن استفاده کنند.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل لارا دینک آنتالیا یک هتل 4 ستاره است که در فاصله ی 300 متری از دریا واقع شده است. هتل لارا دینک آنتالیا دارای 48 اتاق است و امکانات رفاهی مناسبی را برای میهمانان فراهم میکند. هتل لارا دینک آنتالیا برای تفریح میهمانان خود مرکز بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده و سونا را در اختیار آنها قرار داده است.

 

مطالب مرتبط:

 

 

هتل مجیک آنتالیا

هتل مجیک آنتالیا

هتل مجیک آنتالیا یکی از هتل های 4 ستاره شهر آنتالیا است. هتل مجیک آنتالیا یک هتل ساده ولی جذاب است که برای میهمانان خود امکانات خوبی را فراهم کرده. هتل مجیک آنتالیا دارای دو نوع استخر سرپوشیده و روباز برای تنوع های مختلف میهمانان فراهم شده است و برای کودکان نیز زمین بازی در هتل مجیک آنتالیا تعبیه شده که نیاز کودکان را برآورده میکند.

مطالب مرتبط:

 

 

دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:هتل های آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

هتل آدنیس آنتالیا

هتل آدنیس آنتالیا

هتل 5 ستاره آدنیس آنتالیا  (Antalya Adonis Hotel) تقریبا در مرکز شهر آنتالیا و مابین شهر آنتالیا و منطقه زیبای لارا قرار گرفته است. هتل آدنیس آنتالیا بر فراز یک صخره واقع شده است و برای دسترسی به کنار ساحل اختصاصی باید یک ازتفاع چند متری را به وسیله ی پله و آسانسور های تعبیه شده طی کنید. اتاق های هتل آدنیس آنتالیا دارای بالکنهای اختصاصی هستند و تعدادی از آنها نمایی کامل بر فضای دریا و استخر دارند و تعدادی دیگر نمایی ناقص دارند، امکانات اتاق ها برای میهمانان مناسب است و دارای مینی بار و حمام اختصاصی هستند. هتل آدنیس آنتالیا خدمات مناسبی نظیر آرایشگاه، لباسشویی و خشکشویی و پذیرش شبانه روزی را در اختیار میهمانان قرار میدهد. از جمله امکانات هتل آدنیس آنتالیا نیز میتوان به استخر روباز، استخر سرپوشیده و تفریحاتی نظیر پینگ پنگ و بیلیار اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط:

هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا

هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا

هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا یک هتل 5 ستاره در سواحل نیلگون کنیالتی است. فاصله ی هتل تفریحی سیلایف فامیلی از مرکز شهر آنتالیا فقط 10 دقیقه فاصله دارد. اتاق های هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا دارای امکانات رفاهی بسیار عالی شامل خط تلفن مستقیم، گرمایش مرکزی، گاو صندوق، تلویزیون ماهواره ای ، مینی بار، اینترنت رایگان هستند و اغلب اتاق های هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا دارای بالکن اختصاصی با چشم اندازی به سمت دریای مدیترانه هستند. میهمانان هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح در هتل می توانند از استخر روباز، استخر سرپوشیده ، سونا، جکوزی ، حمام ترکی و هنچنین از امکانات ورزشی متنوعی نظیر بیلیارد، پینگ پنگ، دچرخه سواری، ماهیگیری و سایر امکانات دیگر استفاده کنند. هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا برای آسایش کودکانه میهمانان هم زمین بازی ، سرویس نگهداری کودکان و اتاق های بازی های کامپیوتری را در نظر گرفته است.

 

مطالب مرتبط:

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت یکی از زیباترین و با امکانات ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا است. هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا در دهکده ی زیبای بلدیبی و در فاصله ی 45 کیلومتری از فرودگاه و 25 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است. هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا دارای 1107 هتل درجه یک می باشد که مجهز به انواع لوازم رفاهی می باشند. اگر اهل تنوع در تفریحات هستید هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا این شرایط را برای همه ی سلیقه ها فراهم کرده و در این مجموعه انواع تفریحات از قبیل اسب سواری، بیلیارد، بدنسازی، گلف، پینگ پنگ و ... انجام می شود. همچنین اگر به ورزش های آبی الاقه دارید هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا برای میهمانان خود موج سواری، جکوزی، استخر روبازو سرپوشیده، سونا و حمام ترک را فراهم کرده. هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا برای سرگرم کردن کودکان نیز زمین بازی و اتاق بازی های کامپیوتر را فراهم کرده است.

 

 

مطالب مرتبط:

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس یک هتل 5 ستاره واقع در شهر آنتالیا ترکیه می باشد. هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا از مرکز این شهر فاصله 17 کیلومتری و از فرودگاه آنتالیا فاصله 15 کیلومتری دارد. ظاهر بسیار زیبا و شکیل هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا که به سبک قصرهای سلطنتی اروپاییان طراحی شده همه میهمانان را مجذوب خود میکند. هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا 500 اتاق بسیار شیک و مجهز به امکانات رفاهی دارد که همه ی آنها دارای بالکن ، کاناپه و صندلی، تلویزیون ، ماهواره و تلفن ثابت و سرویس بهداشتی کامل و مجهز می باشند. امکانات تفریحی و ورزشی هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا نیز بسیار مناسب است و میهمانان میتوانند در هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا از استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی ، ماساژ و امکانات ورزشی تنیس ، مرکز بدنسازی ، کانو، بولینگ  و بیلیارد و سایر ورزش های دیگر بهره مند شوند.

 

مطالب مرتبط:

هتل اورنج كانتي آنتالیا

 

هتل اورنج كانتي آنتالیا

هتل اورنج كانتي یک هتل 5 ستاره بسیار زیبا در شهر آنتالیا است که به سبک آمستردام معماری آن انجام شده است. هتل اورنج كانتي آنتالیا در کنار دریای مدیترانه واقع شده است که مناظر بسیار زیبایی را برای میهمانان تداعی میکند. میهمانان میتوانند درهتل اورنج كانتي آنتالیا اوقات خود را به تفریح و استفاده از جکوزی ، استخر روباز، سونا و حمام ترکی و بخار بپردازند. هتل اورنج كانتي آنتالیا برای کودکان نیز تفریحات و امکانات متنوعی دارد.

 

 

مطالب مرتبط:

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس پریمیوم آنتالیا یک هتل بسیار مجلل می باشد که در شهر بلک و در فاصله 50 کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است، همچنین فاصله ی هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا از فرودگاه 40 کیلومتر یعنی حدودا 30 دقیقه فاصله دارد. هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا با امکانات بسیاری پذیرای سلیقه های متنوع میهمانان میباشد. هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا از 1000 متر ساحل اختصاصی بهره میبرد و علاوه بر این دارای پارک آبی مجزا نیز می باشد. اتاق های هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا دارای بالکن، تلویزیون ، ماهواره کاناپه و سایر امکانات رفاهی می باشند حتی در صورت نیاز میهمانان میتوانند از اینترنت وای فای رایگان که هتل ریکسوس پریمیوم در اختیار آنها قرار داده استفاده کنند. هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا دارای امکانات تفریحی ورزشی متنوعی نظیر استخر سرپوشیده، استخر روباز، سونا، سولاریوم سونا و همچنین سالن بدنسازی، زمین بازی اسکواش، تنیس، گلف ، بسکتبال و بولینگ میباشد. در رستوران های هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا انواع غذاهای بین المللی وجود دارد.

 

مطالب مرتبط:

 

چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:هتل آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

هتل هالیدی پلاس آنتالیا

هتل هالیدی پالاس آنتالیا ،مسافران و میهمانان را فارغ از هر فکری کرده و تعطیلات خوب و کاملی برای آنان مهیا کرده است . مکانهای عمومی هتل، زیبا و شیک می باشد و امکانات رفاهی بسیار عالی، لوکس و مجللی را برای میهمانان در اختیار قرار داده است.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، ساحل اختصاصی ، امکانات ورزشهای آبی در هتل هم می باشد.هتل دارای فروشگاه هایی است که میتوانید مایحتاج خود را از این فروشگاه تهیه کنید .صرافي در هتل وجود داردکه زمان کمتری برای تبدیل ارز اختصاص می دهید .در هتل هالیدی پالاس آنتالیا اتاق جلسه کامل مجهز موجود مي باشد.باغ هتل مکانی مناسب برای استراحت کردن می باشد .مسافران و ميهمانان مي توانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، قايقراني با کانو، تنيس، بيليارد، پرتاب دارت ، بولينگ، شرکت کنند.حتی آرایشگاهی در هتل می باشد که می توانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

 

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

 هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است همه ی  امکانات را دارا می باشد از قبیل سالن کنفرانس،سونا جکوزی،استخر،سالن بدنسازی،حمام ترکی،زمین تنیس،خدمات پزشک،صرافی،لاندری،فروشگاه،کافی شاپ،میز گلف و پینگ پنگ،بوفه صبحانه و غیره است.

 

هتل پورتو بلو آنتالیا

این هتل 5 ستاره که در ساحل کنیالتی و یکی از طولانی ترین سواحل آنتالیا واقع شده است و در دامنه کوه بیدلر است هتل دارای استخر آب گرم ،ورزش آبی و مرکز سلامت است هتل تا مراکز تفریحی هشت کیلومتر فاصله دارد.

هتل بلیم های کلاس آنتالیا

 هتل بلیم های کلاس آنتالیا

هتل بلیم های کلاس رو به سواحل تماشایی آنتالیا   بوده و امکاناتی نظیر استخرهای روباز و سرپوشیده،اینترنت رایگان و مرکز آب گرم به مسافران ارائه میدهد. تمام اتاقهای زیبای هتل به گیرنده ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی،مینی بار،تراس و مناظر زیبای دریای مدیترانه مجهز میباشند.همه مسافران می توانند در، سونا، ماساژ درمانی و مرکز آب گرم استراحت کنند . از دیگر تجهیزات این هتل میتوان به یک جکوزی و ورزشگاه اشاره کرد.این هتل از دروازه باستانی هادریان ده دقیقه با ماشین و از فرودگاه آنتالیا ده کیلومتر فاصله دارد. تریای کنار استخر و تریای ایوان، نوشیدنی ارائه می کنند. رستوران این هتل ،خوراکهای بین المللی و محلی را سرو میکند. پارکینگ رایگان در اختیار مسافرین قرار می گیرد.

 

هتل کران پلازا آنتالیا

هتل کران پلازا آنتالیا


هتل پنج ستاره و مجلل کران پلازا ، در محیطی جذاب در سواحل شهر آنتالیا   واقع شده و روبه منظره تماشایی دریای مدیترانه است.
اتاق های هتل بسیارمجهز و زیبا است.رستورانهای این هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی ارائه می دهند.
پرسنل این هتل از مسافران با آداب و رسوم کشورشان به گرمی استقبال میکنند و به میهمانان در راهنمایی کردن سفرهای تفریحی کمک میکنند.

چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:هتل های آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا


هتل ريكسوس پريميوم سوپر لوكس در نزديكي آنتاليا در شهر بلک مي باشد. هتل در منطقه ای به وسعت 400/000 متر مربع انبوهی از درختان ساحلی و سرو بطول يك كليومتر، خيابانهاي داخل آن و مرکز خرید و نهايتا امكانات موجود، هتل را همچون يك شهر كاملا اختصاصي تبديل کرده است. با نهصد کارمند و خدمه همه نياز هاي شما در هتل بسرعت و با كيفيت مهیا و برآورده مي گردد. اتاقهاي هتل با اندازه های مختلف برای هر سليقه اي تدارک دیده شده. مسافران و ميهماناني كه اقامت در ويلاها را انتخاب می کنند از پذيرش سريع، مستخدم و اتومبيل هاي خاص براي تردد و رفت و آمد در محوطه هتل بهره می گیرند. امكانات و خدمات هتل از قبيل مركز آبگرم، حمام تركي، سونا، ماساژ و خدمات درماني نوين مانند ماسه درماني،اتاق برف، اتاق باران خستگي سفر و كار شما را براحتي به فراموشی می سپارد . رستورانهاي هتل با ارائه چهارده  نوع و سبك غذای متنوع  باب طبع هر سليقه ايي می باشد. فرودگاه آنتاليا فقط 30 دقیقه با هتل فاصله دارد.

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی کمر آنتالیا واقع شده است و تا فرودگاه 1 ساعت فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل جکوزی،حمام ترکی،سونا،ساحل اختصاصی و ماساژ است این هتل زیبا که با معماری آمستردان طراحی شده است و بهترین منظره از آبهای مدیترانه و ساحل های ماسه ای دارد.هتل دارای زمین بازی مخصوص کودکان و دارای چندین رستوران با انواع غذاهای دریایی ،هلندی و ترکی است.

هتل بایا آنتالیا

هتل پنج ستاره و مجلل بايا لارا در يك  باغ با درختان زیاد در تفريحگاه زیبای آنتالیا   واقع شده است اين هتل با محیطی آرام بخش و مدرن با طراحي زيباو جاذبه هاي زياد خود، ‌براي خانواده ها و زوجها خاطره ای فراموش نشدنی خواهد بود. اين هتل در كنار ساحل آبی مديترانه با امکانات مدرن قرار گرفته است و شامل امكاناتي از قبیل بازيهاي مختلف،رستورانها و تريا هاي متعدد،‌ ورزشهاي آبي،‌  استخرهای آبگرم و امکانات زیاد دیگري است. پرسنل هتل با استقبالي گرم و رويي خوش از شما اوقات زیبایی را براي شما خواهند ساخت. اين هتل با فاصله 15 كليومتراز فرودگاه بين المللي آنتالیا قرار دارد

 

هتل تفریحی و جذاب وزیبای  کنکورد دلوکس ، در منطقه ای باصفا و آرام ، در شرق آنتالیا و در سواحل شهر لارا قرارگرفته  که به سیتی سنتر نزدیک است و فاصله چندانی ندارد.
هرچه که بخواهید و دوست داشته باشید در این هتل وجود دارد : استخر آب گرم آرامش بخش ,اتاق های لوکس ، ساحل اختصاصی ، استخرهای مختلف ، غذاهای متنوع و نوشیدنی های فراوان ، ورزش های آبی زمین های تنیس و هیجان انگیز که با نورافکن میتوانید در شب نیز به ورزش وتفریح بپردازید و خیلی های دیگر.
شنا دراستخر آب گرم آرامش بخش ، الهام بخش,  مهیج ، نشاط آور ؛ از اقامت خود در هتل کنکورد  دلوکس  لذت ببرید.
با اقامت در هتل کنکورد دلوکس آنتالیا   که با علایق  و سلیقه های تمام میهمانان سازگار می باشد؛ از تعطیلات خود در محیطی با شکوه و بی همتا لذت ببرید و از خدمات عالی و صادقانه هتل بهره مند شوید.

 

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

 هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است همه ی  امکانات را دارا می باشد از قبیل سالن کنفرانس،سونا جکوزی،استخر،سالن بدنسازی،حمام ترکی،زمین تنیس،خدمات پزشک،صرافی،لاندری،فروشگاه،کافی شاپ،میز گلف و پینگ پنگ،بوفه صبحانه و غیره است.

 

هتل پرلا مری آنتالیا

هتل پرلا مری ،رو به چشم انداز بسیار زیبای دریای مدیترانه است و در ساحل "کنیالتی" آنتالیا   قرار گرفته است.هتل پرلا مری، امکانات رفاهی فراوان و ساحل ارام بخش را به مسافران آنتالیا   ارائه می کند.اتاق های متنوع و مدرن هتل رو به دریا است .هتل،دارای امکانات رفاهی نظیر سالن ورزشی مجهز و استخر روباز بزرگ  است.
میهمانان عزیز تعطیلات خود را  در این هتل به آرامش سپری می کنند و از امکاناتی مانند مرکز اسپای هتل، اینترنت رایگان بیسیم ، حمام سنتی و  ماساژ ملایم  استفاده می کنند.زوج های جوان و خانواده ها در کنار ساحل آرام آنتالیا قدم زده و  لذت میبرند. 5 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد هتل دارای وسایل نقلیه فراوان است که به آسانی مسافران را به مراکز تجاری و توریستی شهر آنتالیا انتقال می دهند.در بین مسیر رستوران و تریا فراوان است.

 

مطالب مرتبط با آنتالیا : آنتالیا ، تور آنتالیا ، تور آنتالیا تابستان 93 ، رزرو آنتالیا ، تور خوب آنتالیا , رزرو هتل در آنتالیا  تور آنتالیا مرداد 93 رزرو هتلهاي خوب در آنتالیا  تور آنتالیا تابستان 93 هتل كرملين در آنتالیا هتل هاي لارا هتل هاي بلك

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 122
بازدید کل : 31052
تعداد مطالب : 989
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند